S čím potrebujete pomôcť?
-
Prehľad a nastavenia
-
Formuláre
- Manuály pribudnú už čoskoro.
-
Správa žiadostí
-
Hodnotenie a schvaľovanie
-
Zmluvy a iné dokumenty
-
Exporty
- Manuály pribudnú už čoskoro.
Správca užívateľov: manažéri – môže vytvárať a upravovať prístupy pre manažérov v záložke “Správa manažérov”.
Správca užívateľov: žiadatelia – má prístup k záložke “Žiadatelia” na úrovni programu a môže v nej robiť zmeny.
Správca užívateľov: hodnotitelia – má prístup k záložke “Správa hodnotiteľov” na úrovni organizácie a môže v nej vytvárať alebo upravovať prístupy pre hodnotiteľov.
Správca skupín používateľov – môže vytvárať a upravovať skupiny používateľov v záložke „Skupiny používateľov“ na úrovni organizácie.
Správca prispôsobených textov – môže upravovať rôzne informačné texty určené prevažne žiadateľom v záložke „Prispôsobené texty“ na úrovni organizácie.
Správca grantových programov – má prístup k záložke „Správa programov“ na úrovni organizácie a môže v nej vytvárať alebo upravovať programy.
Správca kritérií pre hodnotenie – má prístup k záložke „Kritériá hodnotenia“ na úrovni programu a môže v nej vytvárať a upravovať kritériá hodnotenia pre tento program.
Správca žiadostí – má prístup k záložke „Žiadosti“ na úrovni programu a môže v nej ďalej pracovať s individuálnymi žiadosťami, a zároveň má prístup k záložke „Zmluvy“ na úrovni programu, kde môže generovať a odosielať zmluvy pre schválené žiadosti.
Schvaľovateľ žiadostí – má prístup k záložke „Schvaľovanie“ na úrovni programu, kde môže schváliť/zamietnuť ohodnotené žiadosti a určiť sumu schválenej dotácie.
Impersonifikácia – môže sa prihlásiť ako konkrétny žiadateľ alebo hodnotiteľ kliknutím na tlačidlo „PRIHLÁSIŤ“ pri tomto žiadateľovi/hodnotiteľovi. Manažér, ktorý toto privilégium nemá, toto tlačidlo v zozname žiadateľov alebo hodnotiteľov nemá zobrazené.
Aby mohol manažér toto privilégium využívať, musí mať zároveň niektoré z týchto privilégií: „Správa žiadostí“/„Prezeranie žiadostí“/ „Správca užívateľov: žiadatelia“/ „Správa užívateľov: hodnotitelia“.
Impersonifikácia (len na čítanie) – rovnako ako privilégium „Impersonifikácia“, no nemôže po prihlásení sa ako iný používateľ nič editovať.
Správa exportov – môže vytvárať a upravovať šablóny exportov v záložke “Správa exportov” na úrovni organizácie.
Správa dátových zdrojov – má prístup k záložke „Dátové zdroje“ na úrovni organizácie, kde môže vytvárať a upravovať skupiny adresátov pre hromadné notifikácie.
Spúšťanie exportov – má prístup k záložke „Export“ na úrovni programu (alebo žiadosti), kde kliknutím na ikonu „XLSX“ pri konkrétnej šablóne exportu si stiahne Excel dokument obsahujúci dáta za aktuálne zvolený program v podobe, ako je nastavené v šablóne exportu.
Správca formulárov – má prístup k záložkám „Formulár“, „Priebežná správa“ a „Záverečná správa“ na úrovni programu a môže v nich vytvárať a upravovať formuláre žiadosti, priebežnej správy a vyúčtovania.
Správca notifikácií – má prístup k záložke „Notifikácie“ (na úrovni organizácie aj programu) a môže v nej upravovať automatické notifikačné emaily.
Administratívne zmeny žiadostí – má prístup k záložke „Admin zmeny“ na úrovni žiadosti a môže v nej manuálne meniť stav zvolenej žiadosti.
Aby mohol manažér toto privilégium využívať, musí mať zároveň privilégium „Správa žiadostí“.
Vrátenie žiadosti na opravu – môže znova otvoriť už odoslanú žiadosť a vyzvať žiadateľa, aby ju upravil a znova odoslal.
Aby mohol manažér toto privilégium využívať, musí mať zároveň privilégium „Správa žiadostí“.
Kopírovanie formulárov z iných nadácií – môže pri vytváraní nového formuláru žiadosti o dotáciu/grant skopírovať formulár, ktorý si v eGRANTe vytvoril nejaký iný subjekt.
Spravovať oznamy – má prístup k záložke „Oznamy“ (na úrovni organizácie aj programu) a môže v nej robiť zmeny.
Otváranie hodnotení – môže v záložke „Hodnotenie“ na úrovni žiadosti otvoriť hodnotenie na doplnenie a vyzvať hodnotiteľa, aby toto hodnotenie upravil. Zároveň môže v tejto záložke toho hodnotenie označiť ako „ukončené“ – v takom hodnotení sa už nemôžu robiť žiadne zmeny.
Aby mohol manažér toto privilégium využívať, musí mať zároveň privilégium „Správa žiadostí“.
Správa hromadných notifikácií – má prístup k záložke „Hromadné notifikácie“ na úrovni programu a môže v nej vytvárať a upravovať notifikácie, ktoré sa majú žiadateľom odoslať manuálne.
Správa tagov pre žiadosti – má prístup k záložke „Tagy“ na úrovni organizácie a môže v nej vytvárať a upravovať tagy (štítky), ktoré je možné použiť na označovanie konkrétnych žiadostí v záložke „Žiadosti“.
Správa nastavení programu – má prístup k záložke „Nastavenia“ na úrovni programu a môže v nej robiť zmeny.
Správa programových príloh – má prístup k záložke „Prílohy“ na úrovni programu a môže v nej nahrávať rôzne dokumenty určené žiadateľom.
Správa programových šablón – má prístup k záložke „Šablóny“ na úrovni programu a môže v nej nahrávať rôzne vzorové Word dokumenty, ktoré potom môže generovať pre konkrétne žiadosti.
Prezeranie žiadostí – má prístup k záložke „Žiadosti“ na úrovni programu, ale nemôže v nej ďalej pracovať s individuálnymi žiadosťami. Konkrétne žiadosti si však môže otvoriť a pozrieť si všetko, čo k žiadosti prislúcha (hodnotenie, zmluvu, vyúčtovanie, a pod.).
Správa vlastných formulárov – má prístup k záložke „Vlastné formuláre“ na úrovni programu a môže v nej vytvárať a upravovať dodatočné formuláre určené na vyplnenie žiadateľom (napr. formulár žiadosti o zmenu), alebo manažérom (napr. kontrolný hárok).
Priame nahrávanie zmlúv – môže pri konkrétnych žiadostiach individuálne nahrať dokument zmluvy.
Správa vlastných menu tabov – má prístup k záložke „Vlastné záložky v menu“ na úrovni organizácie a môže v nej vytvárať a upravovať vlastné záložky pridané do menu na úrovni žiadosti (do týchto záložiek je možné vložiť vlastné formuláre).
Administratívna kontrola žiadostí – môže overovať záväzky žiadateľa vo viacerých registroch. Táto funkcia je spoplatnená, v prípade záujmu o sprístupnenie tohto privilégiá pre vašu organizáciu sa na nás obráťte.