S čím potrebujete pomôcť?
-
Prehľad a nastavenia
-
Formuláre
- Manuály pribudnú už čoskoro.
-
Správa žiadostí
-
Hodnotenie a schvaľovanie
-
Zmluvy a iné dokumenty
-
Exporty
- Manuály pribudnú už čoskoro.
Čo sú notifikácie?
Notifikácie sú emaily, ktoré sa automaticky odosielajú zo systému (buď žiadateľom, hodnotiteľom, alebo manažérom).
Zoznam všetkých týchto emailov zoradených abecedne nájdete v záložke „Notifikácie“ buď v hlavnom menu na úrovni organizácie, alebo v menu na úrovni programu (zoznam notifikácií je rovnaký aj na úrovni organizácie aj na úrovni programu).
Všetky zmeny, ktoré v rámci notifikácií urobíte v záložke na úrovni organizácie, budú aplikované na všetky programy.
Zmeny, ktoré v rámci notifikácií urobíte v záložke na úrovni programu, budú aplikované len na konkrétny program.
Tieto automatické emaily majú už prednastavený text, ktorý môžete ponechať v pôvodnom stave, alebo si ho upraviť podľa svojich potrieb. Odosielanie týchto emailov môžete tiež jednotlivo vypnúť a znova zapnúť.
Kedy sa tieto notifikácie odosielajú nie je možné zmeniť – odoslanie je naviazané na určité akcie, ktoré manažér v rámci eGRANTu vykoná.
Ak chcete vytvoriť vlastný notifikačný email, ktorý nie je naviazaný na žiadnu akciu vykonanú v eGRANTe, využite na to „Hromadné notifikácie“.
Nižšie nájdete zoznam a popis všetkých notifikácií, ktoré sa automaticky odosielajú zo systému.
Notifikácie pri registrovaní žiadateľa
Aktivácia konta
Notifikácia príde žiadateľovi po zaregistrovaní sa do eGRANTu a obsahuje odkaz, prostredníctvom ktorého si aktivuje svoj účet.
Obnovenie hesla
Notifikácia príde žiadateľovi v prípade, že požiada o obnovenie hesla. Obsahuje odkaz, prostredníctvom ktorého si žiadateľ vytvorí nové heslo.
Notifikácie pri odoslaní žiadosti
Notifikácia pre admina o odoslanej žiadosti
Notifikácia príde po každom odoslaní žiadosti manažérom, ktorých emaily sú uvedené v záložke „Nastavenia“ na úrovni programu (políčko „notifikačný email pre odoslané žiadosti a záv. správy“).
Žiadosť odoslaná
Notifikácia príde žiadateľovi v prípade, že bola žiadosť úspešne odoslaná.
Notifikácie v procese hodnotenia
Notifikácia pre admina o odoslaní hodnotenia
Notifikácia príde manažérovi v momente, kedy hodnotiteľ v systéme odoslal hodnotenie niektorej žiadosti.
Táto notifikácia príde manažérom, ktorých emaily sú uvedené v záložke „Nastavenia“ na úrovni programu (políčko „notifikačný email pre odoslané žiadosti a záv. správy“).
Notifikácia pre hodnotiteľa o pridelení žiadosti na hodnotenie
Notifikácia príde hodnotiteľovi po tom, čo manažér odošle aspoň jednu žiadosť na hodnotenie.
Notifikácia príde tomu hodnotiteľovi, ktorý je k tejto žiadosti priradený.
Notifikácia pre hodnotiteľa o ukončení hodnotenia
Notifikácia príde hodnotiteľovi po tom, čo manažér uzavrel hodnotenie konkrétnej žiadosti. Hodnotenie je týmto úplné.
Notifikácia pre hodnotiteľa o znovuotvorení hodnotenia
Notifikácia príde hodnotiteľovi po tom, čo manažér znovu otvoril hodnotenie konkrétnej žiadosti. Informuje hodnotiteľa, aby upravil svoje hodnotenie.
Notifikácia pre žiadateľa o odoslaní žiadosti na hodnotenie
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, keď manažér posunie jeho žiadosť na hodnotenie.
Notifikácie v procese schvaľovania
Žiadosť schválená
Notifikácia príde žiadateľovi po tom, čo ju manažér v systéme schváli
Žiadosť zamietnutá
Notifikácia príde žiadateľovi po tom, čo ju manažér v systéme zamietne.
Žiadosť zaradená do zásobníka
Notifikácia príde žiadateľovi po tom, čo ju manažér v systéme zaradí do zásobníka (nie je ani schválená, ani zamietnutá).
Notifikácie týkajúce sa zmlúv
Admin notifikácia o digitálnom podpísaní zmluvy
Notifikácia príde manažérovi v momente, kedy žiadateľ zmluvu úspešne elektronicky podpísal.
Táto notifikácia príde manažérom, ktorých emaily sú uvedené v záložke „Nastavenia“ na úrovni programu (políčko „notifikačný email pre odoslané žiadosti a záv. správy“).
Elektronické podpisovanie formulárov/zmlúv je spoplatnená funkcia. Ak o ňu máte záujem, kontaktujte nás.
Notifikácia pre digitálne podpísanie zmluvy
Notifikácia príde žiadateľovi po tom, čo manažér pošle jeho vygenerovanú zmluvu na digitálny podpis.
Notifikácia obsahuje dokument zmluvy v prílohe a odkaz, kliknutím na ktorý sa žiadateľovi otvorí jeho účet, kde môže zmluvu elektronicky podpísať.
Elektronické podpisovanie formulárov/zmlúv je spoplatnená funkcia. Ak o ňu máte záujem, kontaktujte nás.
Zaslanie darovacej zmluvy
Notifikácia príde žiadateľovi po tom, čo manažér z eGRANTu odošle vygenerované zmluvy.
Notifikácia v prílohe obsahuje dokument zmluvy.
Notifikácie v procese vyúčtovania
Notifikácia na vyplnenie záverečnej správy
Táto notifikácia príde žiadateľovi a je to jedna z troch notifikácií z tohto zoznamu, ktorú je nutné odoslať manuálne v momente, kedy chcete žiadateľov upozorniť, aby nezabudli vyplniť formulár vyúčtovania.
Notifikácia pre admina o odoslanej záverečnej správe
Notifikácia príde manažérovi po tom, čo žiadateľ odošle vyplnený formulár vyúčtovania.
Táto notifikácia príde manažérom, ktorých emaily sú uvedené v záložke „Nastavenia“ na úrovni programu (políčko „notifikačný email pre odoslané žiadosti a záv. správy“).
Notifikácia na vyplnenie priebežnej správy
Táto notifikácia príde žiadateľovi a je to ďalšia z troch notifikácií z tohto zoznamu, ktorú je nutné odoslať manuálne v momente, kedy chcete žiadateľov upozorniť, aby nezabudli vyplniť formulár priebežnej správy.
Priebežná správa akceptovaná
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, kedy manažér akceptuje jeho odoslanú priebežnú správu.
Priebežná správa odoslaná
Notifikácia príde žiadateľovi v prípade, že úspešne odoslal formulár priebežnej správy.
Priebežná správa znova otvorená
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, kedy manažér prijatú priebežnú správu znova otvorí na opravu.
Záverečná správa akceptovaná
Notifikácia príde žiadateľovi, kedy manažér akceptuje jeho odoslanú záverečnú správu (vyúčtovanie).
Záverečná správa odoslaná
Notifikácia príde žiadateľovi v prípade, že úspešne odoslal formulár vyúčtovania.
Záverečná správa znova otvorená
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, kedy manažér prijaté vyúčtovanie znova otvorí na opravu.
Ostatné
Dodatočný formulár akceptovaný
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, kedy manažér akceptuje jeho odoslaný vlastný formulár (ak bol nejaký vlastný formulár pre žiadateľov vytvorený a sprístupnený).
Vlastné formuláre pre žiadateľov môžete využiť napr. pre žiadosť o zmenu.
Dodatočný formulár odoslaný
Notifikácia príde žiadateľovi v prípade, že úspešne odoslal nejaký dodatočný (vlastný) formulár (ak bol vlastný formulár pre žiadateľov vytvorený a sprístupnený).
Vlastné formuláre pre žiadateľov môžete využiť napr. pre žiadosť o zmenu.
Dodatočný formulár znova otvorený
Notifikácia príde žiadateľovi v momente, kedy manažér prijatý vlastný formulár znova otvorí na opravu (ak bol nejaký vlastný formulár pre žiadateľov vytvorený a sprístupnený).
Vlastné formuláre pre žiadateľov môžete využiť napr. pre žiadosť o zmenu.
Generická notifikácia pre všetky žiadosti (vrátane neodoslaných)
Táto notifikácia nemá predvolený text a odosiela sa manuálne vtedy, kedy potrebujete kontaktovať všetkých žiadateľov, vrátane tých, ktorí žiadosti ešte neodoslali.
Žiadosť o zmenu
Notifikácia príde manažérovi vtedy, keď žiadateľ požiada o zmenu vo svojej žiadosti formou jednoduchého oznámenia.
Táto žiadosť sa odosiela všetkým manažérom v programe.