Tlačiť

Nastavenia programu

Základné nastavenia programu

Všetky nastavenia týkajúce sa konkrétneho programu nájdete v záložke „Nastavenia“ v menu na úrovni programu. Môžete tu tiež upraviť názov programu, stav registrácie do programu, a jeho programovú skupinu.

Pre optimálne využitie systému eGRANT:
Základné nastavenia programu
1. Šablóna pre číslo žiadosti

Ak necháte nevyplnené, žiadosti budú automaticky číslované vo formáte „1“, „2“ atď. Pri vkladaní vlastného formátu číslovania žiadostí použite „#“ ako indikátor čísla (napr. „Kultúra2024/#“ bude žiadostiam priraďovať čísla: Kultúra2024/1, Kultúra2024/2 atď.).

Ak chcete, aby toto číslo bolo vždy 2-ciferné alebo 3-ciferné, použite „##“ alebo „###“ (napr. „Kultúra2024/###“ bude žiadostiam priraďovať čísla: Kultúra2024/001, Kultúra2024/002, … , Kultúra2024/015 atď.).

Tu uveďte emaily osôb (oddelené čiarkou), ktorým majú byť zasielané tieto notifikácie:
„Notifikácia pre admina o odoslanej žiadosti“
„Notifikácia pre admina o odoslaní hodnotenia“
„Admin notifikácia o digitálnom podpísaní zmluvy“
„Notifikácia pre admina o odoslanej záverečnej správe“

V eGRANTe majú žiadatelia možnosť požiadať o zmenu rozpočtu/harmonogramu v už odoslanej žiadosti formou notifikačného textu.
Môžu tak urobiť po prihlásení sa do svojho účtu v záložke „Žiadosť o zmenu rozpočtu“ a „Žiadosť o zmenu harmonogramu“. Ak v nastaveniach zakážeme posielanie žiadostí o zmenu rozpočtu alebo harmonogramu, žiadateľom sa v ich účte táto záložka vôbec nezobrazí.

V eGRANTe majú žiadatelia možnosť požiadať o zmenu rozpočtu/harmonogramu v už odoslanej žiadosti formou notifikačného textu.
Môžu tak urobiť po prihlásení sa do svojho účtu v záložke „Žiadosť o zmenu rozpočtu“ a „Žiadosť o zmenu harmonogramu“. Ak v nastaveniach zakážeme posielanie žiadostí o zmenu rozpočtu alebo harmonogramu, žiadateľom sa v ich účte táto záložka vôbec nezobrazí.

Po tomto termíne nebude možné žiadosti odoslať.

Nastavte si deň uzávierky a presný čas – ak chcete odosielanie žiadostí ukončiť napr. 30. apríla o polnoci, deň uzávierky nastavte na 30.4. a čas na 23:59.

Ak otvoríte už odoslanú žiadosť/vyúčtovanie na úpravu a vyzvete žiadateľa, aby opravil/doplnil informácie vo formulári, toto nastavenie mu povolí opraviť len tie položky, ktoré ste pri otvorení žiadosti/vyúčtovania označili.
Ak je táto možnosť nezakliknutá, žiadateľ môže v znovu-otvorenom formulári upravovať všetko.

Ak je uvedená 0, každý registrovaný žiadateľ môže odoslať neobmedzený počet žiadostí v tomto programe.

Maximálny počet žiadostí od jedného žiadateľa

Pre potreby generovania zmlúv:
Nastavenia pre potreby generovania zmlúv
1. Šablóna zmluvy

Kliknutím na tlačidlo „Nahrať“ nahráte vzorový dokument pre zmluvy, ktoré môžete neskôr automaticky generovať a odosielať žiadateľom.

Ak využívate viacero šablón – pre rôzne žiadosti rôzne vzorové zmluvy – nahrajte jednu šablónu v nastaveniach programu, a ostatné v záložke „Šablóny“.

Tu si nastavíte, aký formát má mať zmluva, ktorú budete odosielať žiadateľom.
Ak zvolíte Word alebo Open Office Text, vygenerované zmluvy môžete ešte dodatočne manuálne upraviť.

Ak chcete, aby sa zmluvy podpisovali elektronicky, je nutné, aby bol formát vygenerovaných zmlúv v PDF.
Ak chcete jednotlivé zmluvy po vygenerovaní ešte dodatočne upravovať, ale vyžadujete elektronickýý podpis, zvoľte formát generovania zmlúv Word, ale jednotlivo upravené zmluvy následne nahrajte do eGRANT-u vo formáte PDF.

Ak necháte nevyplnené, zmluvy budú automaticky číslované vo formáte „1“, „2“ atď.
Pri vkladaní vlastného formátu číslovania zmlúv použite „#“ ako indikátor čísla (napr. „Kultúra2024/#“ bude zmluvám priraďovať čísla: Kultúra2024/1, Kultúra2024/2 atď.).

Ak chcete, aby toto číslo bolo vždy 2-ciferné alebo 3-ciferné, použite „##“ alebo „###“ (napr. „Kultúra2024/###“ bude zmluvám priraďovať čísla: Kultúra2024/001, Kultúra2024/002, … , Kultúra2024/015 atď.).

Ak chcete číslovať od konkrétneho čísla, zvoľte formát XY/{sum(counter,35)} (napr. „Kultúra2024/{sum(counter,35)}“ vygeneruje prvej zmluve číslo Kultúra2024/36).

Ak chcete, aby číslo zmluvy obsahovalo číslo žiadosti, použite kód {application_number}.

Pre správne zobrazovanie údajov v zozname žiadostí:
Nastavenia pre správne zobrazenie zoznamu žiadostí
  • Tag názvu projektu – pre správne zobrazenie názvov projektov v stĺpci „Projekt“.

  • Tag predkladateľa projektu – pre správne zobrazenie názvu predkladateľa v stĺpci „Predkladateľ“.

  • Tag pre požadované zdroje – pre správne zobrazenie sumy v stĺpci „Požadovaná suma“.

  • Tag pre vlastné zdroje – pre správne zobrazenie sumy v stĺpci „Vlastné zdroje“.

  • Pri týchto položkách je na konci riadku ikonka . Kliknutím na ňu sa rozbalí celá stromová štruktúra formuláru žiadosti – nájdite v ňom hľadané políčko a kliknutím naň vložte tag do riadku.

  • Vždy, keď upravíte niektorý z týchto tagov, pred uložením zmien zakliknite „aplikovať definované tagy na existujúce žiadosti„.
    Ak túto možnosť nezakliknete, zmeny budú aplikované len na novovytvorené žiadosti, údaje už prijatých žiadostí sa v tabuľke budú naďalej zobrazovať podľa predošlého nastavenia.

Tieto údaje závisia od formuláru žiadosti, ktorý ste si vytvorili.

Ak chcete, aby sa tieto údaje zobrazovali v prehľadovej tabuľke v záložke „Žiadosti“ (na úrovni programu), je potrebné v nastaveniach uviesť tag políčka z formuláru, kde sa každý z týchto údajov nachádza.

Ak niektorý z týchto údajov nie je súčasťou formuláru žiadosti, nebude ho možné v prehľadovej tabuľke zobraziť.

Zobrazenie tabuľky so zoznamom žiadostí

Nastavenia pre elektronický podpis

Nastavenia týkajúce sa elektronického podpisu nájdete tiež v záložke „Nastavenia“ v menu na úrovni programu.

Platená funkcia

Táto funkcia je spoplatnená. Ak o ňu máte záujem, kontaktujte nás.

Pri využívaní elektronického podpisu sú dôležité tieto nastavenia:

a) program vyžaduje odoslanie cez elektronickú schránku

  • Formulár/zmluva bude podpísaný cez slovensko.sk a automaticky príde aj do registratúry.
  • Pri tejto možnosti je nutné uviesť aj identifikátor schránky na slovensko.sk vo formáte: ico://sk/uveďte IČO subjektu (napr. identifikátor obce Lozorno je ico://sk/00304905).
  • Identifikátor je možné vyhľadať na tomto odkaze.

b) program vyžaduje digitálny podpis

  • Žiadosť/zmluvu bude možné podpísať kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP), nie však cez slovensko.sk a teda nepríde automaticky do registratúry

c) program zakazuje ručné nahranie podpísaného súboru

  • Formulár/zmluvu nebude možné podpísať v inom softvéri (len v aplikácii eID priamo z eGRANTu).

d) nevalidovať ručné nahraté podpísané súbory

  • Formuláre/zmluvy podpísané v inom softvéri nebude eGRANT validovať.

e) program vyžaduje digitálny podpis záverečnej správy

  • Formulár vyúčtovania bude možné podpísať len elektronicky, kvalifikovaným elektronickým podpisom (KEP).
Obsah