S čím potrebujete pomôcť?
-
Prehľad a nastavenia
-
Formuláre
- Manuály pribudnú už čoskoro.
-
Správa žiadostí
-
Hodnotenie a schvaľovanie
-
Zmluvy a iné dokumenty
-
Exporty
- Manuály pribudnú už čoskoro.
Zoznam všetkých registrovaných žiadateľov v konkrétnom programe nájdete v záložke „Žiadatelia“ v menu na úrovni programu.
Po otvorení záložky nájdete v prehľadovej tabuľke tieto údaje o žiadateľoch:

-
Meno a priezvisko, ktoré žiadateľ uviedol pri registrácii
-
Email a login (login je zhodný s emailom uvedeným pri registrácii a viac nemenný)
-
Stav žiadateľa:
- AKTÍVNY – žiadateľ môže využívať svoj účet v plnom rozsahu.
- ČAKÁ NA OVERENIE – žiadateľ sa registroval do programu a na email mu bol odoslaný odkaz, kliknutím na ktorý žiadateľ potvrdí registráciu. Po potvrdení sa stav zmení na „Aktívny“.
- PASÍVNY – účet žiadateľa je neaktívny, nie je možné sa doňho prihlásiť.
-
Stav žiadostí – zobrazuje v akom stave sa aktuálne nachádza žiadosť (prípadne viacero žiadostí) tohto žiadateľa
-
Stĺpec „Akcie“ – v tomto stĺpci máte možnosť:
- Upraviť profil (email, heslo, stav) žiadateľa kliknutím na odkaz „Upraviť“.
- Prihlásiť sa ako tento žiadateľ kliknutím na odkaz „PRIHLÁSIŤ“, ak máte oprávnenie „impersonifikácia“.
Naspäť ako manažér sa prihlásite kliknutím na odkaz „Prihlásiť ako pôvodný užívateľ“ v pravom hornom rohu obrazovky. - Pozrieť si žiadosť tohto žiadateľa kliknutím na odkaz „Žiadosť“ (ak už bola žiadosť odoslaná).
- Pozrieť si, v ktorých ďalších programoch je žiadateľ zaregistrovaný kliknutím na odkaz „Programy“ (zobrazuje sa len pri tých žiadateľoch, ktorí sú registrovaní vo viac ako len v jednom programe).
Ak je stav žiadateľa „ČAKÁ NA OVERENIE“ a žiadateľ nevie nájsť email s potvrdzujúcim odkazom, môžete jeho účet aktivovať manuálne cez odkaz „Upraviť“ a zmeňte stav na „AKTÍVNY“.
Ak žiadateľ zabudol svoj prihlasovací email alebo heslo, cez odkaz „Upraviť“ môžete manuálne zmeniť jeho heslo (prípadne aj email – login však zostane nezmenený, totožný s emailovou adresou použitou pri pôvodnej registrácii).